czwartek, 2 października 2014

Ceglany krajobraz


Po długiej przerwie powracam do blogowego świata żywych. Mam nadzieję, że tym razem na dłużej. Przez ten czas dużo się u mnie zmieniło, ale pozostała fascynacja designem. 

W tym mieszkaniu urzekła mnie cegła, niejednorodna, w różnych kolorach, w różnym stopniu zużycia i pochodząca pewnie z różnych rozbiórek. Uwielbiam miejsca, w których znaleźć można ślady przeszłości. I tak jest właśnie w tym wnętrzu. Całość jest może trochę dziwaczna, ale jest to na pewno jedno z bardziej oryginalnych i osobistych mieszkań, które widziałam. Mam nieodparte wrażenie, że inspiracją był gotycki kościół i od razu zaczynam się zastanawiać kto był inwestorem. 




 Za projekt i wykonanie odpowiadają właściciel przy współpracy z Michaelis Boyd Associates, a mieszkanie znajduje się na czwartym piętrze kamienicy w dzielnicy Soho w Londynie, co w pewnym stopniu może tłumaczyć jego charakter. 





zdjęcia pochodzą ze strony: homedsgn.com



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię taką starą cegłę, ale raczej jako akcent. Tu jest jej dla mnie trochę za dużo, niemniej mieszkanie wygląda super. Chociaż ten motor w salonie to lekka przesada ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...