wtorek, 6 stycznia 2015

Niech światłość się stanie




Jestem właśnie na etapie wybierania nowego oświetlenia do kuchni (bo starego mam po dziurki w nosie - najtańszy produkt oświetleniowy z Ikei). Jako że mam płytę gazową, a w związku z tym dużo przylepiającego się wszędzie kurzu i innych kuchennych "odpadów", postanowiłam, że dobrym pomysłem będzie zwykła żarówka (uniknę czyszczenia klosza). NO I TU POJAWIA SIĘ PROBLEM.
Gołe żarówki to już wszyscy mają, więc nic mi się nie podoba. Ale jednak super są te designerskie, z ogólnie mówiąc "Zachodu", tyle że ja wolę jednak wspierać Polskę. Straszny dylemat.
Na szczęście młoda, polska designerska myśl nie śpi. 
Więc zostałam w domu i wybieram któreś z tych:





Moim zdaniem to jest super wypas.

Fajnie, że Polacy mają w końcu większą siłę przebicia,ale niestety są ciągle niedoceniani.
Nie chcąc nikogo urazić, ale naprawdę nie rozumiem fascynacji stylem skandynawskim, gdy  sami mamy tyle do zaoferowania.

Pomimo, że też uwielbiam:

Szwedzka firma Nud - dla mnie ma fantastyczne produkty - ten beton jest bajerancki.

No i reszta kosmicznej braci:
Vitamin - brytyjscy designerzy, o których nie mogę przestać myśleć:

A może i tak wszystko jest z Chin?

5 komentarzy:

  1. Fajne, stylowe lampy:) wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo proste, a jednocześnie jak spektakularne w swej prostocie lampy. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne, wspaniały dizajn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia lampa jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lampa to podstawa wystroju wnętrza w mieszkaniu. Nie wielu je docenia a to duży błąd mimo wszystko...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...