niedziela, 20 października 2013

Biały, czarny i cytryna


 Stumetrowy apartament, znajdujący się w przedwojennej kamienicy na warszawskim Śródmieściu, został zaprojektowany w 2011 roku przez projektantki Katarzynę Baumiller i Agnieszkę Kossowską. Wnętrze ma ciekawy, autentyczny układ, doskonale oddzielający strefę dzienną od prywatnej. W tym nowoczesnym czarno-białym mieszkaniu miedziane dodatki, parkiet i sztukaterie na ścianach oddają ducha przeszłości.
Dodatkowo wprowadzono żółty akcent, gdzieniegdzie pojawiający się we wnętrzu. Mieszkanie podoba mi się jako całość, jak i urzekają mnie poszczególne elementy.  Na pierwszy rzut oka widać, że zostało urządzone luksusowo i nowocześnie, ale daje się wyczuć ducha lat 70-tych. Inteligentnym rozwiązaniem jest oświetlenie przedpokoju za pomocą neonu. Fajne też są siedziska na parapetach i żółte przeszklenia w łazience. W takim mieszkaniu mogłabym zamieszkać.













14 komentarzy:

  1. Pamiętam to wnętrze, widziałam je w którejś z wnętrzarskich gazet i pamiętam, że zachwyciła mnie sypialnia. Świetny przykład jak genialnie można wykorzystać sztukaterię w nowoczesnych wnętrzach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawa za spostrzegawczość:). To mieszkanie było opisane w jednym z numerów Dobrego Wnętrza.

      Usuń
  2. Ja też zdecydowanie mogłabym tam zamieszkać. Bardzo dobrze zaprojektowane wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrze, w którym naprawdę można czuć się dobrze. Parę pomysłów wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywam - pomieszczenie ma niesamowity urok i myślę, że wielu osobom się podoba. Mi także.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna mozaika na ścianie! Wygląda jak specjalnie cieniowana. Musi wyglądać świetnie kiedy pada na nią światło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta pikowana kanapa. Bardzo dobrze wkomponowuje się w całe wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi poduszkami na parapetach, bardzo mi się podoba. Swoją drogą to bardzo fajny blog, genialne pomysły, wiele ciekawych inspiracji, dziękuję za taką dawkę wiedzy, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegar bije wszystko inne na głowę - nie mogę oderwać od niego wzroku! Mieszkanie jest urządzone super, mogłabym spakować torbę i z miejsca się tam przeprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie najbardziej urzekły te tapicerowane parapety. Po prostu genialne miejsce do czytania. Szkoda, ze u mnie nie ma takich wnęk pod oknami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrza :) Właśnie urządzamy swój nowy dom i chciałabym żeby wyglądał podobnie. Największy kłopot mam bo muszę kupić nowe materace dla dzieci a nie wiem za bardzo co wybrać. Nasze z sypialni są jeszcze w dobrym stanie to nie będziemy wymieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chociaż podobno najlepsze są materace ortopedyczne, ale nie miałam z nimi styczności. Może jakaś mama wie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do materacy to najlepiej sprawdzać jakie materace producent sklep ma w ofercie. A więc najlepiej wybierać sprawdzone miejsca, które cieszą się pozytywnymi opiniami. Bo wybór materaca nie może być przypadkowy, lecz przemyślany.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...